Monday, August 16, 2010

Kelebihan Solat Terawikh di Surau

Satu hari dalam perjalanan menuju ke surau untuk berterawikh,

Bekas Bakal Mak Mentua: Eh, ada kamu sini Mirul...

Budak Comel: Ada cik..baru je abes belajor..

BBMM: Dah dapat keje?

BC: tak cari lagi..ingat nak abeskan pose dulu le..

BBMM: abeh dah kamu ye..si kak ngah tu tahun depan baru abesnye..

BC: oh..ye ke...

BBMM: setahun je..boleh la kamu nunggu ye?













...................

19 comments:

helomynameisjaye said...

tkya susa2 carik.~gelak guling2

h a n i e said...

setahun jek chaaaaa....
sempat tu simpan duit..
hahahaha..



:P

jo said...

budak comel kepala bana dia....

macha_sezs said...

jay,
yeah.wish that simple.haha



hanie,
takde takde. saya nak 10 taun lagi.
keh keh keh.




jo,
bulan pose ni kurang2 kan la sebut bende2 tak berapa nak elok..
heh.


.

citahrudin said...

gua x fhm lah makcik tu ckp menda

..nOj.. said...

setaun ok. kena carik keje cecepat dan terus kumpul duit. hahaha

tasekM said...

ko suruh je la anak dia pinang ko cha... ha ha.


.

k.e.r.i. said...

setahun tak sempat weh.
kena buat loan bank rakyat jugak.
haha

cik GULA-gULA said...

harap2 ko tak skip teraweh:)
heheheh...
sebab hbz kata dia selalu pi:)

uits...
miss kat ko:) i mean ur spec..not u specificallY;)

minah senget said...

bagus..taun depan jgn lupa hantar kad kawen

Darab Dua said...

gua kira nak like komen jo. amcam? buleh dok?. keh keh keh!

ashraf sahdan said...

band kenduri pun tak ada hal kot, makcik..

keh keh keh.

macha_sezs said...

citahrudin,
err...nak kena translate bahasa nuyok ke?



noj,
nak kawin sekarang mahal la kak..akak tak nak taja? hehe~



keri,
agak2 penganggur dia luluskan ta pinjaman tu?
keh keh keh



cik gula gula,
err...sejak bila aku pakai spek?


minah senget,
bak alamat.gua buleh hantar rombongan meminant terus ke lu.

haha



DD,
err..kenapakah? lu bila nak balik oi?



ashraf,
hahaha.gua tagih janji lu bro!


.

GaDis CoMeL said...

apa ni makcik, main kenen2 kak ngah dgn macha. potong line pulak!

macha_sezs said...

gadis comel,
*blushing*

jangan la cakap kuat2. ehe.

GaDis CoMeL said...

haha.gedik weh.

|yanA Azizi| said...

wah, terbaik dol. senang2 ko dpt bini ek. best!

Anonymous said...

u nak ke die 2???
kak sue lg ok kot...

Anonymous said...

yea....adik ipar dah green light nmpk...hehehe....

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..