Tuesday, July 6, 2010

Ain't no saint. No one are

Hari tu, masa aku takde internet, aku pernah terfikir nak buat cerita perjalanan dari kampar ke medan gopeng. Mula mula aku terfikir nak buat cerita pasal pekan kampar tu. Tapi aku tak rasa modal cukup nak buat entry panjang. Maka macam tak feel.

So sepanjang aku naik bas berhenti-henti dari kampar ke medan gopeng tu, aku plot dalam kepala aku macam mana nak tulis entry perjalanan. Lalu pekan mati. Jalan bengkang bengkok. Masuk pekan nama gunung rapat. Lalu sebelah kawasan sewa mesin mesin berat.

Letak gambar sekeping dua sebagai penyedap....

Perghh..tengah sedap sedap aku karang ni, Darkk pulak kacau.

Dah la. Malas nak cerita. Pergi marah darkk sebab aku cerita tak abes.




.

9 comments:

..nOj.. said...

kt kampar tu ramai org acheh ke ek? pelik je sbb slalu org acheh dikaitkan ngan kampar. apekah?

jo said...

aku suka pekan yang ramai apek dan nyonya naik beskal tu.

gadis comel said...

tak pernah lalu kawasan kampar tu. aritu pegi intviu kat lumut, mak aiii,turun je tol changkat jering, sangat la jauh nk sampai lumut.



sangat lenguh. ;(

gadis comel said...

macha,
i second.





ngeh3x.

macha_sezs said...

noj,
celah mana kak..cina yang belambak..

suya said...

agagagaga..hi dark!

Liliyuli said...

berapa pekan yang kamu jumpa?

macha_sezs said...

akak noj,
situ banyak cina la kak. celah mana orang indon nye.haha


jo,
aku????????

bila nak kawin?


gadis comel,
tak sayang, u third. haha.

macha_sezs said...

blogspot ni betol2 bengong.

liliyuli,
err...lupa dah.

suya,
heleh.ni gatal sangat ni nape?

eekekeke~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..