Tuesday, April 27, 2010

Don't hate the system, hate the people who've wronged it

hai hai hai semua!!

............















Cilaka. Dah 5minit aku termenung tak tau nak start entry ni macam mana. Parah juga rupanya kalau lama tak updet ni. Buleh hilang skilll menulis. Dan oh, aku syak aku ada penyakit di mana orang Perak piorrr macam aku panggil, diarrhea.

Maka, selamat pagi semua!

Mother nature call! dammit!

.

16 comments:

tasekM said...

ko makan mende cha...?


.

macha_sezs said...

tak tau la kak..dah 2-3 hari jugak ni..

jo said...

busuk la ini olang..

macha_sezs said...

jo,
heleh! macam tak pernah!

h a n i e said...

bak kata dak kecik..

aihetyu lah macha!

macha_sezs said...

hanie,
err..jangan di ikut sangat budak tak senonoh tu kak..haha~

tika said...

ko makan men taram je ni... sian2

macha_sezs said...

tika,
hahaha. boleh bagi aku ubat tak doc? pos je..aku malas nak g spital ni....

sepet said...

kasi telan julap barang 4-5 botol..cepat la baik nye tuh..

10tonmind said...

amenda yg ko telan cha...jgn salah telan udah ler...

helomynameisjaye said...

heh get well soon lah.dioooreaaa...

paiseh said...

apa celaka banyak sangat lu punye entry pesen ngelat2 ni woi.!!

racYnc said...

bkn org perak panggil cirit ker...

kah2

macha_sezs said...

sepet,
itu bukan lagi senang bocor ke??




10tonmind,
itu la..sampai sekarang gua moskel lagi ni.



jay,
tq tq~huhu~~



paiseh,
mende ngelat plak seh? updet ni pun dah kira panjang syukur tahu?

haha



racync,
itu le aku kabo,

perak pior je yang panggil diarrhea. yang tak pior panggil cirit. haha


.

akuYgSleepy said...

org kedah piorrr cam aku kata cirrit birrit..!! haha..

suya said...

ewwww...kihkihkih

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..