Friday, April 2, 2010

Al fatihah Din Beramboi a.k.a Mior Ahmad Fuad

Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama.

Al fatihah.

11 comments:

jo said...

semoga dicucuri rahmat.

h a n i e said...

dan ditempatkan dikalangan kekasih-Nya

miEz haNeM said...

i'm gonna miss him

Ellie said...

Itulah, nak mati ni bukan kira sihat ke sakit. Ada orang sakit kejap je dah 'pergi'. Ada yang tak sakit apa2 pun ye Cha.

Tuhan lebih sayangkan dia.Moga2 ditempatkan dikalangan orang solehih.

Al-Fatihah.

ps:Hari ni rasa nak mengomen kat blog kau pulak Macha.

azzaliena suziantie said...

al fatihah

tasekM said...

alfatihah.




cha, kak lily tu dh lama mengedap yu.... :)


.

macha_sezs said...

akak tasek,
kak lily mane? Ellie ni?

Kak Ellie said...

Tasik, yu bongkarkan rahsi ai. Abih la, kang ramai pula ke situ hehe..

macha_sezs said...

hehehehe

hai kak ellie~!!
berapa lama dah akak ngendap saya?

:P

sitinaminah said...

al fatihah

YobSumo said...

Al Fatihah. Tiada lagi riuh pagi di ERA bermakna aku tidak akan lagi mendengar ERA.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..