Saturday, March 6, 2010

Beautiful woman do make men gather around

Aku tak tau lah betul ke salah ayat aku tu.

Malam tadi aku tak boleh tidur. Panas nak mati. Dan maaflah kepada mereka yang aku tak layan YM 2-3 hari ni. Kombinasi penat, panas dan banyak kerja senang buat aku merampus.

Sambung balik. Malam tadi aku tak boleh tidur, dan aku ter, aku ulang, TER dengar kawan aku bergayut dengan siapa entah.

Nak tanya sikit lah. Tapi funny la sikit.. -kata kawan aku.

... (senyap, mungkin gadis di hujung talian sebelah sana sedang berkata "ik ik ik. Tanyerw ler papew jew pownn" -budak budak sekarang pelatnye lain macam.)

Betul boleh tanya ni??

... (alaaa..jgn lerw bg i sspen,ta ske tao)

Tapi funny ni....boleh tak?

...

...

...

(lama nau senyapnye)

...

ok...saiz pinggang awak berapa?




















FUNNY NYEEERRRRRRRRRRRR~!!

.


hahaha~ampunnnnnnnn~~


saiz pinggang saya 10 je wak...ik ik ik.

15 comments:

orange. said...

haha, dorang ni skinny melampau.
cuba try keira knightly.
she's definitely hot.trust me.
haha.

crazy_labelle said...

megan fox la weyh...

saiz pinggang funny?
ak org tanye saiz bra pon slambe je...

solehah zahrah said...

hahaha..aku pun nak tnye laki2 soalan yg sebegitu lah. konfem lidah kelu

macha_sezs said...

orange,
i sokong u!!

hot hot hot.




crazy,
yeke? ko punya berapa? hehe~




solehah zahrah,
haha.lagi pelik aku rasa.


.

Sesumpah said...

menakutkannnn erhh, sian laki dia haha

helomynameisjaye said...

merampus tu apa dia?berambus+merapu?

10tonmind said...

mai aih 10 je size pinggangnye...
apekebenda merampus tu?

siggplus said...

comel apa pakai macam tu

|yanA Azizi| said...

gambar ko siyes scary!!!..
aku tanak jadi camtu..
nak makan!!!..nak makan!!!.
T_T

bdk dpn pc said...

ini dh mcm tengkorak idop. ish3...

ko x mcm kuyus cm tu kn???

Lifesaver said...

10???kerengga pon gemuk lagi

chokio_nia said...

10??size us ke??besar tuh..

Masy said...

10 tu saiz kasut dia kot.. besaunyeeee

HafizChan said...

lawak la awak ni...hik hik

siput malu said...

eeeeiiiuuuuuwwww... kurus nk mati~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..