Monday, February 22, 2010

Hadiah Hari Lahir Tahun Ini

Terima kasih la kepada semua yang susah susah menge-wish aku semalam. Terima kasih bebanyak. Ada juga yang pemurah nak bagi hadiah.Tapi orang zaman sekarang dah maju. Bagi hadiah ikut MMS sahaja.
Ni nak perli aku ke apa?

16 comments:

jo said...

entah..buat la cookies perisa vanila. sejuk sikit hati macha..kan cha?

jo said...

peh..rasa mcm nak dilit komen je sebab jadi org 1st!










hahahaha...

tasekM said...

hepi belated befday ye adekku. sori ahkak ko terlepas sehari. he he.

moga yg baik2 buat kamu.

tak payah le sentap dgn cookies tu. hehehe.... nnti aku buat kukis perisa gula kastor. bapak segala putih. amacam...?

:P


.

10tonmind said...

hhahaha...ape barang cookies..bgi la adiah umah ke kreta ke...x gitu macha

Lifesaver said...

ok la tu..ada gak hadiah..hahaha

btw, happy birthday

crazy_labelle said...

wahahaha...
ape pulak, ak bukan gelakkan ko...
ni ade org geletek ak...

ayampinko said...

epy besday..

biskut cipmore ke tu.. nampak sedap jer..

hanie said...

pehh jo..
1st tu..
hahhahaah!!

tp kire ok la tu..itam2 pun manis jugekkk..

opsss..! :P

siggplus said...

mentang2 lu warna coklat.

fight ur ur right, macha!

hahaha

happy birthday lah celaka

gadissebelahpintu said...

dan terima kaseh kepada gua. yay!

Masy said...

org da bg tu terima jelah hehehe btw, hepi bday!

pari pari syurga said...

muahahahhahaha...



hahahahahahaha...


hahahahaahhaa






saje2 je nak ketawa. hahaha.

AyanaAsham said...

hepi belated berday wei.....ngeeee

paiseh said...

gua malas campur hal2 rumahtangga orang~

Sang Harima said...

terima kaseh je..

shakinah said...

aku suka komen crazy labelle. hahaa

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..