Tuesday, November 3, 2009

Aku, Darkk dan Maria Ozawa

kadang-kadang,berbual bersama Darkk ni berguna juga.
ikuti perbualan kami di WaiEmm!.

aku: dah dah
aku: pegi cari maria ozawa

sebelum tu beliau bercerita pasal kesangapan beliau. Sebagai kawan, aku geli dalam hati sahaja.

-fAwWaZ- tAhir: maria ozawa dah nak berubah ar.
-fAwWaZ- tAhir: cari orang lain pulak.

aku: ha?apsal?

oh. tak sangka aku. ini boleh masuk tujuh keajaiban dunia!

-fAwWaZ- tAhir: dia nak insap.
-fAwWaZ- tAhir: sejak orang kondem die haritu.

crypttex: apsal?

-fAwWaZ- tAhir: kan indon tak kasi die masuk.
-fAwWaZ- tAhir: kena kondem ar.
-fAwWaZ- tAhir: pastu dia nak insap.
-fAwWaZ- tAhir: aku baca sokabar smalm.
-fAwWaZ- tAhir: tak tahu ar nak insap celah mana.

hahaha. ini bakal merugikan ramai kaum adam di muka bumi. tapi macam darkk, aku juga kurang yakin dengan keinsapan beliau.

siapa yang tak kenal Maria Ozawa, Sila klik sini. jangan risau. aku tak linkkan ke Redtube.

mungkin dia akan berubah dari ini..

perhhh. ni la paling sopan aku boleh cari gambar minah ni!




kepada ini!

Maria Ozawa Bertudung, Yo!

14 comments:

Lifesaver said...

sila beri gambar yg paling tak sopan...aku nak tgk..hahaha

Masy said...

sopannye gambau.. ku terkesima haha

kaxx said...

owh. ini rupanya maria ozawa.

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

woo...comelnyer..keh keh..

siggplus said...

hebat lu guna seo..haha gempak2...

maria ozawa patut pakai tudung ekin..lagi lawa..hahaha

ndlaw said...

macha tgk maria ozawa erk.... ish ish... not wise for this moment...tp booleh jugak..

macha_sezs said...

lifesaver,
hahaha.ko jangan kak~ kenan ke anak kang~

coiii~~

masy,
e eh. kenal eh?
susah tau nak cari gambar sopan ni...

hahaha~

kaxx,
lempang, Mahu?

macha_sezs said...

chaireel,
hahaha~ ni pun pesen buat2 tak kenal ke?

siggplus,
gua insan hina kalau compare dengan lu bro!

kalau pakai tudung tapi bawah kene jolok-siap-rakam lagi tak guna jugak kan?


randy orton,
hahaha. aku dah lama tak tengok lakonan minah ni. ada stok baru?

ups.

Izreena Halim said...

perhh bertudung siottttt hahaha hantu betul

Max J. Potter said...

oh she's available on redtube? wah. i didn't know.

and ah, regarding your question up my blog..here's the chapter before the latest.

http://ginny-uninterrupted.blogspot.com/2009/09/because-he-was-going-to-break-his.html


and i thought you've read that...

Darkk said...

Kalo ko tengok gambar dia kat sokabar, memang betul-betul dia pakai tudung.

Yang ni photoshop je.

zairi said...

hahaahak...cilako tul yang buat photoshop ni.sijibik siot.

YobSumO said...

asal aku nampak mcm ada bulu ketiak kat pic 1st? reject teros.

chokio_nia said...

sape sbnr nye die ni??ramai tol laki minat die..

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..