Friday, September 4, 2009

Kau

eh. Kau.

kita..kita........

wahahaha~aku happy.

tapi itu cerita lain. cerita hari ini adalah mengenai 1st evaluation FYP aku.

sabtu depan.

doakan aku berjaya rakan2!!

ade orang bakar udang guna pistol api kat sini~cooooll~~wahaha~

9 comments:

shakinah said...

huu hah!

helomynameisjaye said...

MFM.lama gila tak menjenguk.

suya said...

yah jay me tree!jom!

macha:ewahh

HazirahMahadzir said...

orang kaya.

jo said...

biasa la FYP kena rijek...
gua rilek je...tak ekstend pon...

huahuahua....

@tune® said...

dulu dearng bawak gas ke depan...
ade orang komple,..
skang bawak pistol jer
jimat ruang

Lifesaver said...

ko ada ape..btw, good luck!

tasikmerah said...

fish n chip paling mantop kt sini lah. lagi satu dia punya cendawan mak nenek apa ntah nama dia... mmg syurga sey....

macha_sezs said...

shakinah,
hoh hah!

jay,
kalau menjenguh sambil belanja aku lebih afdhal~

suya,
hoh.

azie,
yang ni orang belanja. wahaha~

jo,
gua kalau kena rijek mau extend ni.

tertunda la aku nak keluar evo taun depan! wahaha

atun,
gas skali? woh. menyesal tak pergi dulu2.

lifesaver,
aku ada...ada....adalah!hahaha

tasikmerah,
kau saje je nak suruh aku pergi lagi sekali kan kak??

hahaha~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..