Thursday, September 17, 2009

Entry Nak Balik Raya

abang, U balik nanti, jangan lupa bawak laptop sekali. jangan lupa download harry potter I. Ikin cakap Upin Ipin The Movie yang aritu dia tak tengok lagi.










korang ingat aku ni GSC bergerak??!!





sedap la mee ni bang. Kalau U belanja mesti lagi sedap. Nape ntah.


oh! lupa. dah nak raya. aku balik jumaat ni. padahal selasa dah takde kelas ( setakat satu kelas apelah sangat) . jadi makanya, sebelum korang balik kampung yang belum tentu ada internet macam aku, saya, dengan ini, mewakili pihak MerepekMeraban............
.
.
.
.

ah.takde pape lah.

bawak kete elok2.

Selamat Hari Raya!!



maaf zahir batin




p/s- hoi paiseh, lu jangan buat2 lupa duit raya gua! gua nak yang design baru tuh.


9 comments:

Amoi said...

sedap la mee ni bang. Kalau U belanja mesti lagi sedap. Nape ntah.

#kalau ko banje mesti lagi sedap sebab FREE# haha.

Darkkadabra said...

Hoh. Gambau masa tengah hari. Lorong belakang mana ko pergi nie?

Insap la. Patut la semart-semart je pagi tu aku tengok. Rupanya, pergi makan mee.

jo said...

cha..mintak dua keping...
untuk gua yg lagi sekeping tuh...

Anonymous said...

selamat hari raya bro!

Fadh Rahman said...

selamat hari raya maaf zahir batin

@tune® said...

selamat raya sakan
internetless kah di ari lebaran?

tasekM said...

selamat hari raya bro. maaf zahir batin. :)

Anonymous said...

eleh.
duit raya aku pun kau tak bagi lagi

paiseh said...

maaflah.
gua baru tengok entry ni.. skang gua dah bangkrap. nak kata apa lagi~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..