Friday, May 1, 2009

Via YM!

crypttex: nak ilang kan perut buncit cane doc?

Doc: fat dekat sekitar abdomen mmg susah sket nak hilang...sbb kat situ la reservoir utama...
Doc: try skipping =)

crypttex: aha!baik!

Doc: bukan nak kurangkan lemak kat perut je. tp as a whole...sbb lemak kat badan ni dia 'burn' ikut kadarnya..
Doc: mula-mula kat sini...pastu kat sini..

crypttex: oic... bgus.bgus.. ko layak jd doc aku
crypttex: kang aku kaya ko jd doc private aku
crypttex: sng la kalo aku kene sakit org2 kaya nanti

Doc: hehh



aku dah ade Doktor Peribadi. Anda bila lagi?

hehh.




5 comments:

@tune® said...

o really?
saye akan cobe!!

macha_sezs said...

@atun
berguna kan entry kli ni?

aku tau ramai orang macam ko di luar sana....
.
.
.
.
termasuk aku.

:P

Darkkadabra said...

saya ade awek peribadi, anda bila lagi?

meza said...

kesihatan sgt memuaskan.
kata Doc kt klinik.
so tkyh lagi kot.

*bangga*

macha_sezs said...

@darkk
owh. saya tak sefemes anda.

lain kali lah

@hujancantik
owh.oke.


lalala~
*berlalupergi*

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..