Tuesday, April 28, 2009

tolong la jangan belagak pandai dengan aku.walaupun kau lagi tua dari aku.walaupun aku tau ko jeles dengan kehenseman aku. walaupun aku kacak.

orang kata, kalau nak kenal perwatakan orang zaman sekarang...tengok pada lagu2 yang ada pada hensepnye.

ce bak sini hensep ko. bagi aku tengok.

hurmm...ko ni layan blues..tapi ade dark metal.
kata beliau lagi sambil mengerut2kan dahi tanda berfikir.

kata2 ini dilemparkan oleh seorang mamat kepada aku.
respon aku??


tahan gelak.








sejak bile lagu2 maroon5 dark metal??

12 comments:

cik belacan melaka said...

sejak dia nak cek hensep ko.hihi

suya said...

hahahahha.....letopkan je kepala die

kaxx said...

kenape ko hensem?
kenape ko kacak?
darkk?

Darkk said...

maroon 5 tu ape?

mrblind said...

tak dark metal ke maroon 5 tu? hahaha

@tune® said...

kompius identity tuh

jo said...

die ingat maroon 5 tu jiran seblah umah die x...

|yanA Azizi| said...

okey, maroon5 black metal??????.. lolrotf...maybe die minat dikir barat or cak lempong. hurm, aku tak tau eja camne.huhu..

|yanA Azizi| said...
This comment has been removed by the author.
kecik said...

elok kau baling je dengan selipar! sambil sinsing lengan baju,kau ckp..
.
.
.
maroon 5 tu nasyid la!

macha_sezs said...

@cbm
sumpah pasni aku tanak bagi dah!

@suya
haha.ko buleh jadi bini no2 najib. ops.

@kaxx
ape kene mengene dgn darkk?
cehh~

@darkk
ko mmg jahiliah..aku faham..

@mr.blind
10 taun lagi mebi..kita tatau masa depan kan?

@atun
tg.rambutan atau tampoi ade tempat kosong lagi x?
tolong check kan.

macha_sezs said...

@jo
sebelah umah nama merunfaiv? gile tak melayu weh!

@yanazizi
ini un nak kene ajar

caklempong

aku rasa la.hahaha

@kecik
aku suke cara ko komen. sgt dramatik.hahaha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..