Saturday, April 25, 2009

malas+penat=tak produktif

penat ah
malas.
nanti la
esok ade kenduri plak.
lagi aku malas.

p/f- annoyed dengan diri sendiri sebab malas amat
p/s- sok2 la aku uplod gamba g melaka yg best.

daa~!

11 comments:

suya said...

meh aku lempang bg rajin skek..hihi

macha_sezs said...

@suya
oh!sila.sila

*sambil sua pipi*

BudAk hijAu said...

huh!bru je komen kat blog sape tah aku lapa nasik minyak.ko ade kenduri lak.sumpah jeles.

KARKADEWA said...

gua nak ikot kenduri weyh!
jeles btol takde org ajak gua pg kenduri...

kaxx said...

aku pon malas nak komen.
ha-ha

cik belacan melaka said...

malas = drama
ish..ish..ishhh

@tune® said...

eleh..
dasar pemalas

Darkk said...

aku pun malas nak jadi malas nie. malas gila.

mrblind said...

hari ini hari mlas saya encik..hahaha

Fadh said...

jangan malas2 xbaik...

macha_sezs said...

@budakhijau
jeles perlukan sumpahan ke?
uhukk

@karkadewa
jom!
ah.dah lepas.

@kaxx
haha.ko g stdy.

@cbm
ntah sape la tokguru aku kan??
lalala..hahaha

@atun
err....skati aku la?

@darkk
tiada yang malas melainkan malas-malas belaka bagimu..tak gitu?

@mrblind
perhh..gile kagum kalau leh bagi alasan centu kat bos.

encik!saya malas arini.maka saya tak dapat datang.

@fadh
sume orang nak rajin sape nak jadi malas?

hidup ini penuh ke-karma-an.

lalala~~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..