Friday, April 17, 2009

maha merepek!!

patut nye arini aku rasa hepi..tapi malangnye aku rasa bangsat amat. spoil mood aku semalam tak abes lagi. ah. malam ni aku nak main badminton la. ari tu main tak best. derang main cam ayam.masa aku tengah taip ni YM! bagitau aku aku dapat email baru. faiza bagi. sape faiza aku pun tatau. yang penting aku suke die. sebab die selalu bagi aku email2 lawak cilake. mak aku plak tengah bebel2 pasal aku tak bangun2 lagi. silap. dah bangun. tap aku terus hadap lappy aku. terus taip2..klik2...keje tak gak buat.report tak jugak start. ntah bile nak mula aku pun tatau.gile malas. amat malas. sumpah malas. giler ah.
..
...
...

gile ah.aku merepek kaw2.

4 comments:

suya said...

g wat report cepat2...
main2 nii

macha_sezs said...

@suya
tido lagi best...

lalala~~

hzrh said...

jahat la kau!
dh la smlm blah gitu je..

macha_sezs said...

@hazirah
sorry...aku dah tak tahan..kang lain jadinye~~

:P

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..