Saturday, April 18, 2009

ini semua salah mahaguru!!

aku terasa diri sangat bangsat arini.

tak.bukan sebab aku tak de duit nak pegi melaka.

sebab aku dapati kini aku kagum sama syah indrawan

see? nak sebut nama die pun aku malu.

oke.oke.nama die tomok.

ni sume salah jime sebab letak mamat tu nyanyi lagu beyonce.

malam tadi aku gatal donlod OIAM minggu lepas punye.

pagi tadi siap. aku tengok la.

tema konsert.

bangsat.

aku minat tomok.

p/f- kepada encik tomok. kalau lepas ni ko nyanyi lagi lagu leleh2, aku pancung ko. or aku tikam ko. or aku sembur pepper kat muka ko. watever suit better.

9 comments:

Darkk said...

gua tak rase kagum pun ngn tomok.

lagi2 pesen rambut die cmtu.

baek tengok morning musume. skirt pendek. peha putih. muke kiut.

tomok? ko minat la cha.

macha_sezs said...

@darkk
tgk dulu performance die bro....

ah.ko dan morning musume ko.

yarn said...

vangga...vangga...
macha vs tomok!!!!

yeehhaaaa...!!!

*hari ini encik cha melakar sejarah la*

kaxx said...

ah~
Aku boleh gak suka tomok..

Itupon kalau muka die iras2
Chris Martin pastu ada band name Coldplay..

Kalau lar..

suya said...

tomok best!

melon. said...

dulu aku benci tomok.
sekarang aku admit tomok is something.

macha_sezs said...

@yarn
hahaha.oke.oke.aku tau ko kutuk aku

@kaxx
kalau la...
tapi malangnye tak mungkin kan?

@suya
aku lagi best.bwek

@melon
tu ah. sama cam aku.

piji said...

gampang ko gay ke...
pukeeeeeeeeeeeeeeeee....
nyah ko syuhhh

piji said...

aku de lebih evox ko tuh...
nk ke??
xde sape nk bawak...

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..