Sunday, April 19, 2009

album gambaras : benda2 gergasi









aku bizi arini. kaw2 bizi. bizi macam tenuk di padang pasir. kenapa tenuk di padang pasir? sebab tenuk di padang pasir pasti bizi mencari air. kalau die nak cari la.

kalau die tanak pun takpe. die buleh mati.

15 comments:

suya said...

tu bunga api ke?

macha_sezs said...

hu?
mana?

♥chubbycekelat ♥ said...

gahahahaha XD

Ahmad Azrin Aziz said...

benda apa yang macam lidi tu?

yarn said...

mesti gbr MESIN PENIMBANG kedai cik leha tu kannn... ye la ko bz, bz snap gbr ke? huik..huik...

macha_sezs said...

@cekelatpelat
muahahaha

@ahmad azrin aziz
owh.tu wire bang.

@yarn
yup.hehe..
ni sume gamba2 lama la yarn...

@t00neY r00neY® said...

kasihan tenuk pula dipersalahkan

suya said...

yg seken last

kaxx said...

aku suka tgk gambar ikan tue..
aku skrol lg ke bawah..
.
.
.
.
sampai kat kari kepala ikan..
damn!

macha_sezs said...

@atun
biasa..mereka memang sesuai dijadikan perumpamaan

@suya
wire la laplap
:P

@kaxx
hahaha..jaun beno ko scroll

hahaha.

darkk said...

coding ape, budak?

Fadh said...

ha ha ha bz tahap tenuk di padang pasir...xpe2 teruskan ke'bz'an anda he he he

zairi said...

ni ko kata bz?ni x de keja lain dok snap benda x de pekdah ni.

macha_sezs said...

@darkk
coding nak buat tab, malaun.

@fadh
urh..kaw2 bz...

@zairi
ni gamba lama bang~~

hafizi hj.zainal said...

chait!!pojek aku

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..