Thursday, March 5, 2009

High School MUsical 3 : Senior Year CD2

tempat kejadian : B8 (ini memang dorm belasah budak. aku tatau nape. asal nak pukul je mesti kat sini. sape kene panggil menghadap kat sini memang gigil lutut la....)

nama mangsa : erk. aku dah lupe nama mamat ni ekceli.

kesalahan mangsa : mencuri seluar putih prefect.

fuiii...curi2 ni memang kitorang fakap abes la...sumpah patot sepak. dah la curi malam jumaat plak tu..pagi jumaat tu prefect tu tengok dah takde kat ampaian...kalo tak silap aku seluar Itik budak tu tibai..oh.lupe.nama prefect itu Itik.

apalagas. balik skola tu jugak diorang cari. petang tu jumpe. malam tu kene panggil.

macam bese la. pukul mesti mau ramai2 pukul satu orang. hahaha..nampak dayus bukan?? hehh..ini tektik bebb... kalau budak tu repot kat Gaban xkan la Gaban nak buang skola ramai2 kan?

long setori make short..budak ni ngaku...kene la...aku yang saje suke2 ni pon ade la terlepas 1-2 das..

tapi yang paling hebat tentu lah mamat bernama pale ni. fuii...memang lemau la mamat ni kejekan budak tu..

bile dah pukul 1-2 pagi tu..masing2 dah ngantuk. malas nak layan lagi...pale ni pon aku bajet dah penat gamaknye..maka dengan riaknye beliau bekata

weh budak. cari selipar aku.

bayang kan.dalam bilik tu ade 10-20 org (mebi lebih) maka korang kire la bape banyak slipar dalam bilik tu...budak ni pon dengan lemah gemalai nye mencari..

yang ni ke bang?

bukan la bodo!

PEKK!! maka terhinggap la tapak selipar itu di dahi budak itu...

cari lagi!!
jerkah pale.

yang ni bang? takut2 budak itu berkata2..

bukan!!
PEKK!! kene lagi. tepat di dahi jendul budak itu..

pale mula fedap. die dah penat ni.

yang ni la bodo!!
PEKK!!

tepat tiga kali.
aku syak budak tu bodo sampai mampos agaknye...

cilakak!!ko bagi putus selipar aku??!!

saja aku tambah dialog di atas~~

10 comments:

harlina said...

ko mane mampu nak blasah budak wei.. hahahaa. erm korg ni. x sgke ye pale gangster jugak die.

suya said...

eleh macha ni aku lempang je lembik...ade hati nak blasah org...hihihi

eh selamat hari raya...

macha_sezs said...

@hark
ahahaa...baik kan aku?

hahaha..nama pale tu je dah melambangkan kegangsteran beliau..

@suya
kalo ko cium baru iye aku jadi lembik kot~~

:P

Ahmad Azrin Aziz said...

hah, lu tampar guna selipar.. tak pasal2 selipar lu putus..

yarn said...

cantek slipar tu...try baling kat dinding... ada side epek tak???

macha_sezs said...

@ahmad
alah.ape susah. kalau dulu2 aku rembat je yg lain...

hahaha

@yarn
aku rasa ade. lagi2 kalau dinding tu baru bina..mau runtuh aku syak.

yarn said...

ko syak je..tak cuba tol2...
aku tak puas hati...
ko kena cuba baling gak...
pastu snap ngan k810i ko...
sumpah, mesti lawa gambar yg ko amek

zairi said...

selipar tat sing tu memang femes kat asrama aku.kalau nak lecut kepala budak tang jauh memang boleh sampai la kira nya nak dibanding kan ngan slipar bata tu.stakat $1.20 lagi la dulu tu.skang ni susah nak cari dah tu.

macha_sezs said...

@yarn
fuii..siap sumpah2 ni..hati2 yarn..

@zairi
yup. aku dah x jumpe langsung slipar ni..pupus agak nye..

patut x kite kontek WWF?

yarn said...

macha, xyah kontek wwf pun. kedai kat kampung aku ada lagi jual slipa ni...

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..