Thursday, January 22, 2009

Khamis Malam Jumaat

sebuah lagenda

sebuah hikayat lama

hanya yang terpilih dapat melihatnya

hanya yang betul2 dewasa serta matang mampu menganalisanya

hikayat lagenda memang bagus

hikayat purba warisan zaman.....

digembargemburkan sebagai yang terbaik dari yang terbaik

tidak perlu menyebut perkataan world!

semua mengenalinya walaupun masih ramai yang tidak pernah melihat manuskrip lagenda ini............

maka. dengan ini....terimalah~~~~~~~






g/a- gagagagaga
h/a- hahahahaha
p/s- aku rasa sangat matang hari ini.

12 comments:

Darkkadabra said...

tak paham

macha_sezs said...

@darkk25
oke.anda kanak2...

pfffttt!!

Anonymous said...

apa agaknya harapan anda sblom menghampiri pasangan ek..wakakakakka

macha_sezs said...

@superyaya
wahhh..anda mengomen...
harapan saya?hahaha..sama2 enjoy~~

lalala...

Anonymous said...

"..isya berjemaah"
alamak
baru nk bukak2 sume
dh kene pakai balik..
hshshsf

hzrh said...

aaaa..
**menutup mata**
entri ape ni yeee??
xD

suya said...

ishh ape ni...tak paham...lalalala

macha_sezs said...

@hakimi
hahaha..pakai..pakai..kang ade yang muntah hijo~~

@thisisnotme
hehe..entry ini bukan untuk kanak2 macam anda~

@suya
ah.ko.purak2 tatau.
ah!lupe.wa anti lu. bini no 2..

hahaha

CikYarn said...

tak paham jugak...

macha_sezs said...

@yarn
oke.anda kanak2 rebina

AKU said...

aku paham... yarnt meme kanak2 ribena pon... tp ribena meme sedap...aku suka.. hahahaha...aku pun merasakan aku sudah dewasa...lalala(hati senang)

CikYarn said...

+macha_sezs+
tq. anda yg pertama...

+aku+
mcm penah dgr jew...pastu siap ada perkataan 'meme' yg menyerlahkan siapakah gerangan anda...

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..