Thursday, December 11, 2008

tangan aku gatal

haha..nak menaip jugak. payah tol la kalau da jadi hookup pada belog ni...aku ingat lagi aku ade utang tag sepam kat pawaz.. nanti la aku langsai kan...langsai kayy..bukan pangsai..

so ape aku nak merepek ari ni ar??

okeh.cam bese.dialok

anak abah ni macam2 jenis perangai ade..aishah macam ni..mira macam ni....
amir macam mana bah?
ko ni abah tengok macam joker...pandai pakai topeng..abah tau ko banyak masalah..tapi ko ni asek gelak je..

haha..see??aku ade bakat semulajadi jadi joker nih...waiiii .so. siriyesss~~?.

hurm..aku memang genius hipokrit ribuan taun. aku memang pandai cari dan cipta talam saperti muka aku. aku memang pandai meminjam lidah beawak.

so what? korang tak macam tu? korang tak penah belakon baik ke?

takyah nak menda'ah la...kencing sepah sampai banjir la lu bai...

bende paling simple la...

sape kentut ni??!!bau telur tembelang!!
............

p/s-ade sape2 nampak pendrive yang aku gune untuk uplod gamba untuk entry ni tak? pulang la balik oii~~tu bukan pendraief aku woi~~mapuh la aku~~~~huhuuuu

2 comments:

darkk25 said...

aku rase ko mmg ade bakat jadi joker. kad joker.

macha_sezs said...

@ darkk25
okeh.ko jadi kad diamond no3 emkayy..

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..