Saturday, December 6, 2008

aku fedap bile kene perli dengan pawaz

entry kali ini tidak lawak
aku cuba serius.cuba tidak banyak kan lagi titik.cuba tidak buat benda2 tidak menyenakkan lagi perut kawan2.aku pasrah.aku redha.

sebelom aku emo tak tentu pasal. aku nak ucap tahniah kepada syaz.die dapat dekan walaupon sebelum tu die mengadu kat aku yg sem kali ni die akan kantoi.ah!budak2 pandai memang begini peel mereka. aku dah biasa melayan. sekali lagi. tahniah syaz.nanti aku pos bear kat ko bile ko dah grad kayy.

aku dah lama tak bace blog ismal.
aku dah lama tak bukak frenster.
aku dah lama tak mesej.
aku dah lama tak buat benda2 xberpekdah.
aku dah lama tak topap enset aku

skati aku la nak merepek ape.
tengok nama blog la kan.

aku terima sebarang pendapat korang.tapi aku tak terima korang balun aku tak tentu pasal.ni yang bikin aku emo.mula la nak ketuk meja kuat2.sepak orang yg lalu lalang kat depan kedai cik leha tu tapi tak reti2 nak beli barang. aku juga marah pada mereka yg tau nak tukar duit siling je.pegi bukak kilang siling sendiri la woi!

ikan keli kat depan umah aku tu pon tau mengamuk bila aku tak bagi die makan tau.pandai je die nak lompat2 tanda die protes kelaparan.

oh.aku tak bela panda lagi.nanti aku try.

aku juga marah bile aku tengok pekan kampar ni tak de panggung wayang lagi. sampai bile korang nak mundur ni?sampai drama melayu yang nak buat cerita pasal orang hidup tahun 60-an jadikan pekan korang set penggambaran?
itu tandanya korang dah terlalu mundur.bukak la panggung satu.takkan la itu pon nak kene suruh?takkan la itu pon sampai nak tunggu aku yang buat kan?

aku bukan ape.los n faun da kuar ni..cane aku nak tengok kalau panggung takde. korang nak suruh aku donlod kan?korang memang sengaja jadikan aku jahat. saje je korang nak suruh aku jadi penjenayah siber.

ape lagi yang aku nak marah kan?banyak lagi. aku marah bile korang tak perasan yg aku kini ade kotak luahan isi perut korang. ade fongsi nye aku letak kan petak tu kat situ.supaya korang yang malas nak mengomen dan hanya tau mengondem ni luahkan ape yg korang tak puas hati kat aku sampai benanah2 tu kat situ. aku juga terima ceramah agama di situ.

aku tak kesah bile orang kutuk aku.aku penyabar serta kacak orang nye.orang kacak tau die sentiasa jadi bahan perbualan.macam ronaldo.walaupon die bodoh sebab tanduk bola guna tangan, aku suke die ape yg die cakap kat press "i'm too great. i'll be damned if i do and damned if i dont"

tapi ape yg buat aku paling marah?
..
..
..
...
"macha.aku tengok awek cun tu usha ko dari tadi la"


















......pegi mati la!!ko ingat aku tertipu dengan trick ko??

p/s-ye..self esteem aku sangat rendah.

8 comments:

Darkkadabra said...

nie bukan awek..nie laki la

macha_sezs said...

@darkk25
hahaha.terserlah kehodohan minah ni..sampai kene cop lelaki..

Lily Rahmat said...

cun arr awex nih..
sesuai ngn ko babe!
ahahahahah XD

macha_sezs said...

@ chubbycekelat
ha??
tidakkkkkk~~!!!! kalo ko ok gak...
haha

Darkkadabra said...

kan aku dah cakap..
lu mmg sesuai dengan minah tu..
cocok..bagai pinang dibelah dua.

Darab Dua said...

lu tenang bai!
kg gua nih, toksah nk kata panggung wayang. nak cari kedai makan ada astro pon susah weh!

ini yg buat gua nak merusuh ni.

Anonymous said...

mah haih.ko sebat hp awek ni ke utk curik gmbr die..adus...

macha_sezs said...

@darkk25
tak.tak. dan tak lagi.
demm yuu.
haha

@darabdua
haha..nasib aku kat sini ada kedai yg ada astro..kalau gua jadi lu..memang gua merusuh bai..

@hackemi
ah.siot.bising ar ko....
malu ar aku~~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..