Tuesday, November 25, 2008

oh cik leha~~

Hari tu marah benar cik leha (beliau dah kawin..ade sorang anak..tapi anak jiran die panggil die cik leha-supaya beliau boleh rasa yang beliau muda lagi)….......berbalik kepada cerita asal..


Hari itu marah benar cik leha..ntah apa yang beliau marahkan sangat kepada anak beliau yang umur tak sampai 5taun tu….budak tu bulu idung pun tak de lagi....ketiak bepeluh lagi…kimia pon tak penah blaja lagi..ape sangat la salah dia sampai cik leha marah sampai macam tu skali…di leterleter nya kanakkanak itu..di marah marahi kanakkanak itu…

Teresak2 budak lelaki itu..cik leha ni tak abes2 nak marah dia..sikit2 salah..itu ini salah..orang lain leh buat kenapa die tak leh buat..


mak saja dengki dengan kite!!”

Bentak hati cumel kanak2 tampan itu…


*cik leha masih membebel-marahmarah*


Mak orang lain tak bantai pon anak diorang dengan hanger baju kalau tak hapal sipir 7..


Mak orang lain tak kesah pon anak die nak main pukul tige setengah petang..

cik leha tak bagi..die kata nak main dari pukul nam sampai tujuh je…


mak orang lain tak kesah pon anak die balik dari main boyan kat taman depan tu sampai pukul lapan..

cik leha siap kunci pintu lagi….


Budak itu mula rebel.

Ati nye panas.

Die terasa aura nak jadi Hulk…..

Lidah mula ringan untuk berkatakata..lantas terkeluar..


MAK B*BI!!!





Cik leha terkesima..terbisu beliau seketika…

Kanakkanak yang tidak lagi tampan itu juga mula sedar yang beliau tidak menjadi Hulk …ataupun singa dalam cite ThunderCat.


Cik leha keluar dari bilik itu..dibiarkan anaknya kesorangan..kanak2 itu terdiam.. mula mengetahui yang beliau bakal mati sebentar lagi…


..

…..



Cik leha masuk balik ke dalam bilik tersebut…di tangan nya….beliau memegang………..

2bijik cabai burung!!!!!!

contoh cabai burung..or watever u all call it...


…….2hari budak tu tak leh makan…



cik leha dan anaknya selepas kejadian


Nota-aku-untuk-korang : pedih+pedas dowh mulut kene tonyoh dengan cabai..cabai burung plak tu..sumpah aku tak mencarut da pas tu………........……...sampai dajah enam.

6 comments:

vee3eye said...

adakah kepala tanpa muka itu suami beliau?
oh brad pit.sungguh tua anda..

darkk25 said...

pesal ade satu cabai warne oren?

hackemi said...

incik ade kije kosong?
u r linked,baby!!

macha_sezs said...

@ vee3eye
bukan r...tu bapak betol maddox..kacak bukan?

@ darkk25
yg tu la yg paling pedas dowhh...

@ hackemi
orang yg same kan?? :P
linked me?where?where? jgn lupe sebarkan pahaman aku kat sana ye...
wakakaka

darkk25 said...

Sekadar ambek pengajaran dari cite ko. Aku dah boleh menyebut.

MACHA BABI

macha_sezs said...

@ darkk25
anda memang makhluk yg gagal...
PAWAZ LAHANAT

p/s-kepada yg lain..ini gurauan member2..

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..