Sunday, November 23, 2008

my first blogspot entry

*bunyi pintu hall di buka*


Guard: saba..saba..seat banyak..sume orang dapat duduk..berato..berato..pintu ni kecik je..saba~~~~~OI! YANG BLAKANG TU!! Jangan tolaktolak la!!


*Bunyik limosin break*(skati korang la nak bunyikan cane)

*pintu limo di buka*

*chuck bass keluar* eh.silap. *tukangconteng keluar*

*bunyik flash*


Ah..diorang ni..tak sempatsempat..aku tak bekfest lagi ni..drebar,pegi mek-di kat depan tu jap..siraplimau bungkus dengan rotibakar satu set…belen ko amek la k..kata beliau sambil menghulurkan 1ringgit25sen..


Drebar wat muka ‘jangan-sampai-kakiku-dimukamu’…


Sampai je di main stage..sume orang berebut nak bertanya kan soklan kepada beliau..


Tukangconteng: satusatu kayy..kalau I ade 6mulut..nescaya I bagi u all tanya nam soklan serentak..tanpa u all sape la I


Ah.beliau memang riak..memang belagak..da la tatau bii-aii..lagi mau belagak..sape tak sakit atii…


Wartawan: apa rahsia kejayaan encik?anak bape orang?

Tukangconteng: saya cume minum susu ibu..kalau tak.takde la saya jadi macam ni…er…soklan kedua tu..saya rasa…saya lebih suka bincang pasal kerjaya dari gossip2 saya..


Ah.lihat.beliau mula berlagak artis pula…….demmit.


Wartawan: kenapa encik panggil kami semua hari ni?kenapa hari ni?bape banyak encik rasuah bos kami ?

Tukangconteng: bagus.bagus.soklan yang bernas…saya..ehem..ehem…dengan ini…dengan rasmi nya..akan merasmikan blog terbaru saya yang bertajuk..merepekmeraban.


*wartawan mula havoc*


Wartawan: encik.encik..saya nak tanya…kenap…….

Tukangconteng: ah! Siraplimau dengan rotibakar saya da sampai..next time saya buat press conference lagi kayy..dah.dah. g balik.tenkiu…..


mereka2 yang hadir...meriah bukan??rugi anda tidak hadir~



mereka2 yang tidak dapat masuk menyuarakan ketidakpuasan hati mereka..kelihatan pawaz di belakang bersama muka beliau yg mula kehijauan



Pii-ess…welcome to my blog…..*big grin with cool spec*

No comments:

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..