Friday, November 28, 2008

kanakkanak riang ria cornflake

Anak malek dan anak dinbuyong memang teman sekarib..sedari umur mereka 2bulan lagi mereka telah diketemukan dalam majlis cukur jambul..umur mereka memang sebaya…kawan kariban ke mana saje..mana ade ajis kat situ la ade boboy…

Ajis memang taiko untuk kanak2 sebaya mereka…die ade abang..sket2 repot abang die..tu yang sume budak2 kat situ takut dengan die…(ko ingat aku tatau trick ko??)

Boboy ni plak lembut sket..anak tunggal la kate kan..ape nak sume dapat..ah!din buyong tu pon satu…manja kan sangat budak tu..kan da kawan dengan budak ajis tu…

Lantas membesar la mereka. Tidak tampan.aptah lagi kiut….tapi mereka amat nakal..hobi ajis bermain mancis..budak ni suke sadism kot..api buat beliau bernafsu..sambil2 gelak ala ala setan di depan bende2 yg dibakar beliau…

Maka satu hari yg cerah semporna..mereka ketiadaan aktiviti…duit cume ade doposen je..
“cukup nak beli mancis ni”
kepale otak ajis memang lahanat…tapi beliau juge terbayang kan tali pinggang bapak nye yg baru je melekap di bontot nye malam tadi gara2 makJah sebelah umah bagitau pakMalek yg anak nye itu telah membakar orkid ungu-kelabu-kelabu beliau…

“kensel la….” Pantas tepat serta jitu keputusan beliau..

Tapi beliau telah berada di depan kedai tersebut…nampak alat yg buleh kua maenan bile masukan duit…tertera di peti mesin itu 50sen = 1 biji
dalam ni la yg ade lampu picitpicit keinginan ajis tu...


“aiseh..duit tak cukup ni….cane ni…nak lampu picitpicit ni…”

Lantas..beliau masuk ke dalam kedai…jumpa abang kacak serta tampan di meja cashier…

“Ha. Nak ape ajis?”ramah serta bernas soklan yg ditanya oleh abang itu…

“nak tuka limeposen boleh tak bang?” sambil menghulurkan 20sen kepunyaan beliau….



memang terbakar.
p/s-bende ni tak leh wat aku jadi kaya la budak!! bamm!!*hentak meja*

2 comments:

darkk25 said...

kah2..lawak gile tong tu..

macha_sezs said...

@ darkk
uhhh..take it as a perli-an....

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..