Tuesday, July 13, 2010

Masuk dalam lif, tekan sendiri

Dulu, masa aku kecik kecik, kawan aku kabor,

"Kalau ada dagu berlekuk, tandanya orang tu hensem."




Tihihihiiiiii~

12 comments:

..nOj.. said...

tunjukkan bukti. kalo tak, tak caye

crazy_labelle said...

aku pon ade lekuk skit... means ak hensem??? apsal ak xgembira bile dgr mende ni...

h a n i e said...

ahahah..rasa mcm nk cepuk2 pulak si macha ni..

:P

tasekM said...

aku lekuk kt tempat lain. hahaha...

:p



.

makcikorange. said...

hensem tu ape weh? haha.

siggplus said...

Kesian lu, kecik2 dah kena tipu.

fafarafa said...

kak Tas....jangan ajar....jangan ajar...dak bwh umo nih.

hahhahahaha

Nabila Sa'at said...

aku pnh dpt bf lekuk.xnsem pn?perangai pn cm celaka gak.huahauhauhua...

ko kena tipu kaw2 ni..

sepet said...

lekuk tu kesan ko jatuh longkang masa kekecik kot.

macha_sezs said...

noj,
err...malu la aiii~

wakakaka




crazy,
omg.r u tranny??
demiit! aku terpedaya!

haha



hanie,
ala kak..terima la kenyataan...

ekekee~




akak tasek,
akak!!!!

hilang kesucian aii~

macha_sezs said...

makcik orange,
cemana nak kabor ni eh..

ala ala farid kamil gitu laa..
haha




siggy,
gua paham lu jeles.

heh.




fafarafa,
takpe kak..saya suci..tak paham bende2 cenggini.

:P




nabilalala,
tapi awak..saya..saya..saya tak macam ex awak tu.

saya jauh lebih hensem dan baik dari ex awak tu.

percayalah!

:P




sepet,
cik leha marah aku main dekat longkang masa kekecik dulu.

so nope, aku tak penah jatuh kat longkang.

hehe.


.

gadis comel said...

aku percaya nih!!!

see my dagu la weh.. lekuk!! tak heran lah i letak nama 'gadis comel'. haha.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..