Wednesday, May 13, 2009

Ngigau

ntah ape2 hidup!!
bentak Zul.

dia betul2 marah kali ni. marah2 betul. tiada sapa sangka, tiada siapa duga, yang dahulunya milik dia, kini bukan lagi.

marah benar. Zul bukan dewasa untuk terima semua ini. toleh kiri kanan pun dia tidak faham apa yang berlaku. kenapa semua orang salahkan beliau, juga beliau tidak faham.

Dalam diam, beliau memasang tekad. Beliau tidak mahu ia berulang lagi. Beliau malu. Malu dengan taulan. Malu dengan kawan2 sekeliling. Malu dengan teman serumah. Malu dengan teman serumah. Malu dengan teman serumah.

Tiga kali ulang tanda malu yang amat.
Gile malu. Sumpah malu.

Dan untuk searakian kalinya, beliau memasang azam yang jitu. Tekad serta Padu.

"Lain kali aku takkan tido lepas tengok cerita seram"

sekadar tontonan

9 comments:

anilrah said...

yeyeee. org pertama!!yuhuuu

cik belacan melaka said...

cube buat sekarang!

bokbon said...

haha..dia mengigau mintak tolong ke?

suya said...

ewww ngeri dowwwww

::~~ pAri~paRi ~~:: said...

sal pakcik tuh?? kecik sgt ke taek idong die ssh nk carik?? wakakaka...yaks...

@tune® said...

lex arr...

sib baik bukan sleep walking

Rozita said...

amboi marah sampai cocok lubang idung sendrik ? he3

macha_sezs said...

@anilrah
erk.jgn la eksaited sgt ~~

@cbm
ko wat dulu buleh?

@bokbon
ntah.lupe nak tanya hosmet die.

@suya
eleh ko.padahal salu buat kannn~~

@paripari
pakcik tu sedang befikir semenanye. ni sume care dan kaedah masing2~

@atun
tu lah. kalau jenis jalan2 ni lagi bahaya..

|yanA Azizi| said...

deh..kejam gile gambar tu..huuu..'aku pun tak nak tido gak pas ni cam zul'
err, zul ngigau ape we??..kepo2.haha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..