Sunday, May 10, 2009

En. Ahmad Ego

kadang2 aku gemar bermain YM dengan kanak2 sengal. masalah nak rak macammana pun, tetap gile. baru2 ini, aku telah diterjah dengan bende bodoh.soalan
sengal.


thisisnotme: kalau baby sedu,org wat ape?

ape punye soalan..tanya la macam mana nak buat programming C++ ke..nak
program IC ke..paling busok pun tanya la pasal thermalfluid.

crypttex: pijak??

maaf.aku terjujur. bende2 comel ni memang aku suke pijak.

thisisnotme: bkn la

tekaan aku salah.ceh. sedikit annoyed. ego tercalar.

thisisnotme: diorg akan amek kertas/tisu kecik, then, letak air, tmpal kt dahi

cehh~aku tau..saja buat2 tak tau..
bagi kau nampak lebih hebat.aku suka buat begitu.
tapi kali ini aku dapat rasa aura memerli aku itu kuat. bagai mahu berkata

"Hekeleh ko..soklan ceni pun nak kene ajar ke??"

tapi takpe.aku abaikan.setakat calar ego macam ni aku layan lagi.
tambahan pula beliau seorang awek.aku pemaaf bila berhadapan dengan awek2.

mulia.kan?

thisisnotme: aku tgh pikir apa kaitan
thisisnotme: antara kertas tu dgn sedu?
thisisnotme: kau rasA?

sekali lagi aku hairan.tanya soalan begini mungkin trend mudamudi zaman sekarang.

aku juga hairan.kenapa A pada "rasa" itu perlu kapital?
mungkin penekanan terhadap sukukata "sa".
sekali lagi juga, mungkin trend.
impuls otak memberitahu ku.

aku cuba kelihatan cool. jawab dengan fakta. disulami dengan gelak alakadar supaya tak kelihatan ke-bimbo-an aku.

crypttex: err........
crypttex: still dgn theory dehydrated aku
crypttex: hahaha
crypttex: badan ko serap air dlm ketas tu
crypttex: hahaha

sebelum tu aku ade cakap kalau sedu pegi minum air.

thisisnotme: gile ah
thisisnotme: kau ingt kertas kt dahi kau tu besar surat khabar ke??

oke.fine.ko telah melintasi batas2 ego aku. tapi ego aku berbisik dia perlukan kemenangan.
menang cepat. ini minit2 terakhir. minit2 terakhir penting. gol last minit buat Chelsea tergamam.
pegi mati nak penalti.

crypttex: hahaha
crypttex: ah.still ade air
crypttex: hahaha
crypttex: aku budak engineering laaaaa
crypttex: hahahaha

sekali lagi. jawapan bersulamkan gelak penting. gelak tanda anda cool.
juga tanda anda sarcastic pada bahasa.

thisisnotme: hek elehh..

ego aku menjerit. die "hek eleh" jawapan aku!!
aku berpeluh jantan fikir jawapan itu dan dia cuma "hek eleh"??

aku muktamad.ini jawapan akhir aku.

crypttex: takkan aku nak cakap daya bebanan kertas yg telah diberatkan dengan air tu telah compress sedu tu??

aku abaikan ape die reply lepas tuh.

13 comments:

suya said...

ego no adik badik beego ke?

HazirahMahadzir said...

kau nk kne penampar??
pehh..dgn budak pn kalah ke wehhh???
ahahahahahahahahahahahahahha~~~

yg rasA tu,aku tertekan shift la gileee!!

sutera putih said...

hikhik...
amenda lahhh...
xper lah...
lawak ari minggu ni...

fararusdi said...

jawapan terakhir tu cara.. :)

joegrimjow said...

hehe
2 jwnpn bijak tuu

cik belacan melaka said...

eh budak engineering ke?ingat amek jurusan mekap?agagagaga

BudAk hijAu said...

hahahaha...sedu pon bleh wat gaduh!

ehehhe..

|yanA Azizi| said...

muahahha...gempak dow jawapan ko!!aku suke.camni la bakal engineer bergaji 5 angka!.lol

anilrah said...

sengal~~

mrblind said...

jangan dilayan budak tu..boleh rosak otak..hahaha

macha_sezs said...

@suya
ego no??

gagagaga.

@hazirah
hahaha.
maleh aku nak melayan kanak2 macam ko.

@suteraputih
mungkin jua hingga minggu depan

@fararusdi
oh!itu saya tau..

hahaha

@joe
timekaseyyy~!!

@cbm
ade eh jurusan tuh?
nak la amek.
leh mekap artis.
hahaha

@budakhijau
buleh dowhhh~~!!

@yana
ini lagi sorg kanak2.
naseb rambut lawa.
hahaha

@anilrah
sape?sape?

@mrblind
tu ah.sekarang aku nyesal.

HazirahMahadzir said...

menyesal kau?
aku tknak YM kau dh!

macha_sezs said...

@hazirah
olololoo~~
lempang nak??

agagaga

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..