Wednesday, April 22, 2009

maha merepak - bab 4

masa dalam perjalanan.
idea mari. kaw2 mari. melimpah ruah macam wshing machine rosak. macam tak bayar bil air sebulan.

aku terfikir kalau aku hebat. aku nak buat ape. aku nak jadi ape.
aku terfikir kalau la malu perempuan ni tak de..ape akan jadi..kat aku.
aku terfikir tentang masa depan kereta2 camry yang nak kene lelong tu.
aku terfikir cadngan fomca tak bagi tengok tv seminggu...bankrup la maestro. Bil AF sape nak tanggung.
aku terfikir...
aku terfikir....
aku terfikir....

tapi masa tu..
laptop aku kat umah..
kibod aku melekat kat lappy aku.

banyak idea aku dah ilang. ceh.













mebi aku perlukan blueberry blackberry
product replacement yo!

p/d- aku nak letak gambar darkk..separuh mampus aku pujuk pun die tanak kasi. ceh.

9 comments:

Darkk said...

malu doh..aku dah tak enseng cam macha..

tapi kalo mahu tengok tapak tangan buleh la..

macha_sezs said...

@darkk

ah!malas aku layan org sebelah aku ni.

suya said...

alololo....comel laah korg...ekekeekek gado2 plak

macha_sezs said...

@suya
wahahaha..lempang mahu?

kaxx said...

aku boleh letak gambar darkk..
dengan suka hati aku..
ha-ha

macha_sezs said...

@kaxx

hahaha...
jom.letak gamba dia.
dengan conteng2 sekali.

kaxx said...

tak baik camtu..
wajah dia dah lar cmtu..

ha-ha

BudAk hijAu said...

dapat pic darkk...ksi passing kt aku skali!!

macha_sezs said...

@kaxx
hahaha
a ah kan. wajah die dah la cam tu..

hahaha

@budak hijau
usah le ..buleh vommit u knw!
hahaha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..