Saturday, March 28, 2009

selamat meraikan masa bumi!!

aku tau ramai akan membicarakan pasal "masa bumi" beberapa jam lagi. sekarang pon dah ada rasanya. gile cliche. sume orang nak buat.

aku bukan tak sayang bumi ni..gile sayang. aku bangga dipanggil anak bumi. korang aku tatau la. tahap sayang aku punye la tinggi. aku tak penah...aku ulang...tak pernah melakukan sebarang kerosakan di muka bumi ini.

pencemaran bunyi?
mana penah.kentut aku jarang bebunyi.

pencemaran bau?
oke. ade sedikit bau. tapi lama mana la kan?bumi masih mampu menahan bau itu rasanya..

pencemaran udara?
aku takde moto, kete atau sewaktu dengan nya...so aku tak melepaskan ape2 gas yang terlepas daripada ekzos2 kenderaan.

so. disebabkan aku tak penah mencemarkan bumi ni..so aku malas la nak turut serta. lagipun bukan apa....

apejadah kedai cikleha nak tutup lampu?cane orang nak beli?




014625224

aku lupe mana aku dapat kad ni...masa aku lompat-lompat tengok blog mana ntah..kagum aku dengan mereka ini..*sila klik pada gambar untuk keterangan yang lebih*

3 comments:

yarn said...

mksd anda org yg tak buat pencemaran, tak perlu nak turut serta dlm kempen sebegini? erm...bila bumi ni sakit tenat yg amat uzur, pandai la pulak sibuk2 nak libatkan diri komplen sana komplen sini...

(ah, abaikan yg tidak berkenaan. terima kasih)

HazirahMahadzir said...

mmg aku sokong gile earth hour ni..sbb tu sepanjang hari aku bkk lampu,8.30-9.30 td je aku tutup.pastu bkk balik.bagus kan??

pandu dengan cermat,ingatlah org yg tersayang.
cool!

macha_sezs said...

@yarn
lalala~

@hazirah
itu ......er.....bagus!!

lalala~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..