Monday, March 9, 2009

entry kali ini menjadikan blog ini blog tipikal seorang perempuan

benci la dengan perangai ko!!
selama ni aku cuba sehabis2 untuk tak anti ko. mebi ko tatau..banyak gile orang keliling ko anti ko.
owh.mesti la ko tatau..ko asek duduk dengan pencacai ko tu je..

sekarang baru aku paham kalau ade pape yang best bos x bagi ko dulu. sebab ko macam lahanat. langsi nak mampus!

menyusahkan orang memang kepakaran ko. pegi print tanak inform apasal? kan dah print atas F-card. say sory pon tatau ke?
cehh..elok kene sepak je ko ni.

ah.malas aku nak cite ape ko wat kat orang lain.

yang ko suruh aku buat keje2 yang tak logik tu apasal? aku tolong ko buatkan pon da cukup bagus ko tau. cilaka. itu seme keje2 clerk ko tau. g suruh derang la mangkok! owh.lupe. clerk seme anti ko. mampus diorang takkan tolong ko.

dah itu bukan keje aku. aku buat la selow2..layan borak2 dulu..g buat keje lain dulu..reply es-em-es sepam dua *oke.mebi lebih* tapi wat the fuuukkk kan? rilek la kan? yang ko gi janji dengan bos buleh siap by noon sape suruh! nak cepat g buat sendiri la cilaka~~

hairul. ko memang cilaka.













hohohohooo..aku puas.
oke.aku da abes meroyan.
mari bergumbira kembali.

damdamdidamdamdidadam~~

9 comments:

suya said...

hairul cilaka.!!




hahahha...astaga..aku kene mintak maaf kat die nih

CikYarn said...

hallamak...entry yg penuh emo...






k/h: tak baek marah2 di maulidur rasul ni....

A said...

tenang tenang..

nah ubat.. telan ye..

macha_sezs said...

@suya
owh.pegi la.die bujang lagi.

@yarn
owh.aku keje rini. demm..

@ahmad azrin aziz
timekasih.gulp.
erk.

ubat ape ni?

Darkkadabra said...

ambek cuti tak moh..

gua merantau..

macha_sezs said...

@darkk25
aku rasa nak pulun cuti last2 nanti la..

|yanA Azizi| said...

muahahahahaha.....gile meroyan ko!!.lol.

dasyat sgt anti ko kat hairul. smpai aku pun cam nak anti die gak.hehe

hzrh said...

lalalalalalalala~~

**lalu lalang penuh keriangan**

xD

macha_sezs said...

@yana azizi
yeahh!!mari tubuhkan kelab anti hairul!!

@hazirah
ah.ko memang tade pasaan.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..