Friday, February 25, 2011

Sumpah

  1. Sumpah gua rindu nak menulis
  2. Sumpah gua bizi
  3. Sumpah gua rasa gua penat
  4. Sumpah gua rasa frust sebab takl boleh cuti macam orang lain
  5. Sumpah gua rasa gua workaholic
  6. Sumpah gua rasa gua makin ramai kehilangan kawan
  7. Sumpah gua rindu kawan2 blogger gua
  8. Sumpah gua rindu nak update status fesbuk setiap 5minit macam dulu
  9. Sumpah gua rindu kau,kau dan kau.
  10. Sumpah gua makin kekok dengan kawan2
  11. Sumpah gua makin takde life.
  12. Sumpah gua rasa ada somthing tak kena. Mungkin roti canai gua sarapan tadi.
  13. Sumpah gua rasa terkilan sebab tak tunaikan janji gua ke kak pari2.
  14. Sumpah gua bosan takde internet.
  15. Sumpah gua rasa macam budak2 sebab kena ke cyber cafe untuk lepaskan gian berinternet.
  16. Sumpah gua bosan dengan life macam ni. Fast lane. Fast life. Life suck.
  17. Eh! Hari ni gaji! Bihihihihiiii~







.

5 comments:

Anonymous said...

sumpah belanja aku!

hanie said...

kl tak belanja...akak sumpah ko jadi mesin parut kelapa!

lalalala

jo said...

belanja...belanja....

k.e.r.i. said...

gaji masuk tak menyumpah plak?

inabu said...

wakakaka, den tjumpak blog yg lawak wat den gelak depan pc mcm org gila...huahuahua...suka suki...

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..