Wednesday, October 6, 2010

Saya tak sangka saya seberani ini.

Baiklah rakan2 sekalian, mari kita teka, apakah perbuatan berani saya itu?









...
..
.

Rasa macam heaven bila berhenti kerja weh! Tapi hujung bulan depan kalau takde kerja lagi rasa hell lah.

.

12 comments:

crazy_labelle said...

bg notis brenti keje 24 jam kpd diri ko sendiri?

crazy_labelle said...

owh.. lupe nak highlight tulisan...
ok.. get it...

crazy_labelle said...

Tapi hujung bulan depan kalau takde kerja lagi rasanya kulit ko cerah skit la sbb duduk umah...

GaDis CoMeL said...

wahahaha.. berani mati lah cha.. tapi kalo tempat keja & keja macam hell, baik cabut je!!!


haha

minah senget said...

...........
*hanya bunyi cengkerik kedengaran*

Masy said...

dah penah buat dah dulu. lps sebulan, dpt keje.

pcaya pd kuasa Allah je weh. ada rejeki di mana2. sekian tazkirah arinie. hehe

tasekM said...

ni bagi notis ke tak nih...?



.

h a n i e said...

heaven tak heaven jugak lah..ni berenti ni dpt gaji ke idak? ooo lupa...cik leha kan ada..


hahahaha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ko berhenti keje dek?
nak jadi dreba kak gabuss tak? heehhe

Anonymous said...

rupanya skill blogspot aku masih tajam.
dah lama aku tak jumpa orang yg buat entri kena highligh.
LOL!



goodluck lah Cha!
ai no yu ken du it.

jo said...

gaduh dengan bos tak b4 benti?
kalo gaduh lagi rasa puas hati..

KARKADEWA said...

mmg heaven!
sgt rowk!

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..