Tuesday, September 21, 2010

#Perbualan 2

Ahad lepas, aku jaga kedai. dari petang sampai malam. Mari ikuti sebuah perbualan di kala petang hari.

Makcik: Acik dengor ceghite kamu dah koje. Iye ke?

Aku: *Senyum sambil kira telur sepuluh biji masuk dalam beg palstik* A ah Makcik..

Makcik: Ape koje nye?

Aku: Mandor je makcik....

Makcik: La..belajor tinggi tinggi jadi mandor je?

Aku: Jadila makcik, dari anak makcik yang masuk Serenti tu...



.

14 comments:

citahrudin said...

agak makcik tu masuk kedai pakai mask lepas nih

helomynameisjaye said...

hahahaha..adoiiii sting like a bee.

makcikorange. said...

haha. mesti terkesima makcik tu, naseb dia xhantuk telur telur tu kat dahi kau.HAHA.

rosemyn said...

erkkk...adeeeeii..pedihnya! apa reaksi makcik tu??

fafarafa said...

dh font di'italic'kan...confirm dalam hati laa tuh statement tuh :p :p

GaDis CoMeL said...

cha,

gamaknya lepas ni terus makcik tu tak masuk kedai kak leha dah. rugi. rugi. keh3x.

dpt kerja kat mana?

crazy_labelle said...

xdpat la ko nak ngorat anak2 dara kg ko...

fatt said...

pesen makcik yg suke jaga tepi kain orang..huhuhuh~

Da Niel said...

hahaha. bertepek! pang! kena kat muka mak cik tu!

eyemeroll said...

Direct ko bagi.
Straight to the head!

hurul said...

cha..aq ni..haha..bakat terpendam gak kwn aq ni..bkn sng nk wt aq g bce blog org2 ni..haha..nnt aq selongkar entry ko yg laen..ade x yg kutuk2 aq..jeng2

Anonymous said...

makcik tu tak sekolah tinggi. mana dia tau susah payah org sekolah tinggi ni cari keje.
dont worry bro. been there, done that. u'll get thru this.

green apple said...

mandor tu manejar makcikk..manejarrrrr!!

mamarempit @ Lia @ Norli said...

macik2 bermulut puaka memang patut dilaserkan kan cm tu....akak stujuk ...hehehe

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..