Wednesday, August 18, 2010

1Malaysia: Apa kata anda?


*sila berhemah dalam memberi komen.sekian.



.

17 comments:

jo said...

entah la ye. aku ni jenis tak dengar cerita sebelah pihak. tapi kalau betul pun, hmm..memang tak patut la ayat macam tu keluar dari mulut seorang pengetua.

citahrudin said...

haha..bukan 1 Malaysia punya kempen nih paling kuat kat sklh ke?

oh ye...agak lepas ni apa jadik kt pengetua tu? keh3

minah senget said...

nama je bahagian aku kuarkan pasal 1malaysia nie..tapi satu patah pon aku tak faham..yang aku tau..siapkan laporan...pas tue submit kat bos

Fadh said...

gua sokong pengetua tue...dia mmg betul2 punye true semangat melayu...gua tabik sama dia.

h a n i e said...

mcm jo jgk..malas nak ambik port kl seblah pihak jek yg ckp. tp mmg sgt2 tak patut as a pengetua buat statement mcm tu. racist nk mati.

Sesumpah said...

YANG HITAAAAAM SAJA NAMPAK






ada tak mengadu perpaduan atau kebaikan yang orang tak pernah nampak setiap hari?

crazy_labelle said...

mase ak sekolah dulu pon mcm ramai cikgu rasist....

GaDis CoMeL said...

komeng.. komeng.. komeng..

tak patut kata2 camni kuar dr mulut sorang pengetua.

suya said...

ala...topik ringan sikit ade tak?mak tak dpt pk laa

helomynameisjaye said...

@ suya : hahahhaaha.pengetua tu patut g niKKKKHhhaaraaguaa..

Darkk said...
This comment has been removed by the author.
Darkk said...

Kenapa dia guna simkad maxis? Kenapa tak guna simkad celcom ke? Digi ke?

Dasar kapitalis! Bende macam ni pun sempat lagi nak promote barang dia.

fndrocka said...

smalam gua naik komuter..gua nampak brader chinese pimpin tgn pakcik melayu duduk kat kerusi..itu baru 1Malaysia

tasekM said...

sungguh tak terkomen...


.

Mimie.Candy Cane said...

ayo..mcm ni pun ade ke?

Ries Lee said...

1Malaysia?
dah terlewat.

hdyh said...

serious ke ni?
berani gler pengetua ckp macam tuh.
PENGETUA KOT.
tabik springggg~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..