Tuesday, March 2, 2010

Apakah natijahnya kalau kita bangun lambat dari tidur?

Jangan risau. Aku belum ada kat Melaka lagi. Barangkali aku baru nak bertolak balik. Entah la, budak2 ni buat jadual bukan boleh percaya sangat.

Aku kat Melaka ni, tidur kat ruang tamu je. Alas Toto. Itu pun kalau aku teringat pesan Cik Leha cakap jangan tidur atas lantai. Biasa aku lupa. Lagi2 dengan cuaca Melaka yang betul2 mencabar iman aku daripada bolen setiap masa.

Disebabkan aku tidur kat ruang tamu, kadang2 tidur aku terganggu dengan budak budak rumah aku yang main PES. Nak marah pun tak guna, diorang bukan faham bahasa. Kepala serupa ada batu sana dalam.haha.

Korang tengok la sendiri. Macam mana la tidur aku tak tersentap sentap. Haish.

video






.

5 comments:

gadissebelahpintu said...

heh. sori la wey. gua tak reti beza pm dgn am. haha

10tonmind said...

PES best weih...rugi kalo lu tido hehehe

Masy said...

malas nk tgk vid. hihi

shakinah said...

gaya abang gua gak ni.
memang betul rasa nak sepak.
tapi abang kan, nanti jadi adik derhaka plak.

Nani Aziz said...

yang kau tidur kat tempat diorang main game sape suruh? cik leha tak suruh kot...

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..